четвртак, 9. април 2009.

ZGODE I NEZGODE PRILIKOM PUTOVANJA AVIONOM

MARFIJEV ZAKON U AVIONU
1) Ukoliko stignete isuviše rano za ukrcavanje na let, on će neizbježno biti odložen za kasnije.

2) Nijedan avion ne polijeće na vrijeme, osim kada putnik kasni pa priželjkuje da avion kasni, kako bi stigao na njega.

3) Ukoliko kasnite na let, avion je uvijek na najudaljenijem gejtu.

4) Samo putnici koji sjede pored prozora imaju potrebu da idu u toalet.

5) Najzgodnija djevojka u avionu nikada na sjedi pored vas.

6) Najuplakanija i najglasnija beba uvijek sjedi pored vas.

7) Ukoliko morate da radite u avionu, iskusićete turbulenciju čim se uhvatite olovke i papira.

8) Što je manje prostora za prtljag, to je uvijek više onih sa njime.

4 коментара:

  1. E ovaj zakon je zbilja extra,tako mi se sviđa, a da znaš da si u pravu za pravilo br.5 to se mom bratu dešava, a meni pravilo br.6 eto bože,ko bi rekao.

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno smiješno,i meni se dešaavaju iste il slične zgode,a najviše pod 3 pravilo,mada i četvrto.

    ОдговориИзбриши
  3. Xm , sjajna zanimljivost mada se meni djesava samo 3 pravilo obicno kasnim na avion i nikad nemam naviku da idem ranije na aerodrom prije polijetanja aviona a tamo govore da putnici moraju biti 2 sata prije polijetanja...

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман1. мај 2009. 09:09

    Najzanimljiviji blog da sad,extra,ovo peto pravilo je najbolje od ostalih,moja Ivana.

    ОдговориИзбриши