субота, 21. март 2009.

PROPELLER ISLAND City Lodge


Ako su vam dosadili klasični hoteli sa udobnim krevetima i prostranim kupatilima, evo vam jedan izvrstan predlog da posjetite pravo 'umjetničko djelo' u današnjem hotelijerstvu. Hotel je u potpunosti jedinstven, nekonvencijalan, biizaran, pomalo zastrašujući.
Berlinski Propeller Island City Lodge je mjesto na kome ćete doživjeti najneobičniju, a možda i najuzbudljiviju avanturu u svom životu. Ovaj objekat je zaista pravo umjetničko djelo jer se u njemu nalaze 30 soba originalnog dizajna i ambijenta. Dizajn soba varira od jednostavnog do ekstremnog i može u potpunosti da promijeni vašu predstavu o realnosti tokom boravka u hotelu. Najbitnije je da odaberete pravu sobu za boravak u skladu sa svojim ukusom i avanturističkim duhom.
Interesantno je da u hotelu, radi uštede prostora i osoblja, ne postoji klasična recepcija. Postoji kancelarija koja je u službi recepcije, radi svakog dana od 8.00 - 24.00. Gost unaprijed treba da najavi svoj dolazak, kako bi bio primljen u dogovoreno vrijeme. Cijena sobe košta od 65 - 120 eura !!!!!!!!

4 коментара:

  1. Savršen predlog za egzibicioniste,sve one koji vole bizarnost,one koji znaju da pronađu neobičan i uvrnut hotelski smještaj.Ovo je savršeno i meni bi odgovarao u potpunosti.

    ОдговориИзбриши
  2. Najbolji od najboljih blogova do sad,i ja volim bizarnost,odstupanje od postojećeg i uspostavljenog,krajnosti.

    ОдговориИзбриши
  3. Ne da je dobar blog nego ja sam odusevljena...ovdje stvarno ima sta da se procita...

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam oduševljenja,tvoji blogovi su najbolji koje pratim,ovo je prelijepo

    ОдговориИзбриши