четвртак, 12. март 2009.

KULTURA ......... PIĆE I OBIČAJI


Da li ste zainteresovani za par korisnih savjeta prilikom posjete restorana, kafea i raznih ugostiteljskih objekata u destinacijama koje biste voljeli posjetiti. Tako, na primjer, u Japanu i Koreji se smatra neprijatnim da sipate sami sebi piće u čašu kada se nalazite u prisustvu drugih za stolom. Umjesto toga, trebalo bi da, ako želite da vam čaša bude puna, sipate piće vašem prijatelju za stolom, na šta će on uzvratiti istom mjerom. Za sipanje pića obavezno treba koristiti desnu ruku. U Mađarskoj je sasvim u redu da se kucate čašama ako pijete žestoka pića ili vino, ali će mnogi smatrati da je uvredljivo ukoliko se kucate - pivom !!! Čudno, s obzirom na blizinu Austrije. Kada smo kod piva , u njemačkim pivnicama ako pozvonite zvoncem za šankom, to ne znači da ste pozvali konobara, već da želite platiti turu cijeloj kafani !!! I na kraju, u Meksiku se kucanje bilo kojim bezalkoholnim pićem smatra veoma lošom srećom, pa ga ne treba primjenjivati ni u šali.

2 коментара:

  1. Ja nijesam dobar komentator ove teme iz razloga što ne volim alkoholna pića,ali sam srećna što sam zahvaljujući vama bogatija za par vrlo interesantnih informacija koje mi svakako mogu biti od koristi.

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se sto na ovaj nacin skreces paznju svim posjetiocima drugih destinacija,jer bez osnovne kulture i obrazovanja nista.

    ОдговориИзбриши