субота, 14. март 2009.

FESTIVAL ČOKOLADE U BALTIMORU



Svake godine tokom oktobra pijaca Leksington u Baltimoru pretvara se u čokoladnu fantaziju. U prostorijama zatvorene pijace održava se festival čokolade koji okuplja čokoholike i poslastičare, a svi zajedno mogu da uživaju u najraznovrsnijim čokoladama i poslasticama od najljepšeg slatkiša koji postoji. Najveći ljubitelji mogu da se prijave i za takmičenje u njenom konzumiranju, a sve to je 'zaliveno' dobrom muzikom, hranom i kuvarskim demonstracijama najboljih u ovom poslu.

3 коментара:

  1. Najinteresantniji blog do sad,najbolji mogući,sve čestitke,iskreno razmišljam da odem jer sam čini mi se najveći sladokusac na svijetu!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Njami,njami,steta sto ovakvih festivala nema kod nas,i ja sam obozavatelj cokolade,dobro si ovo uradila.

    ОдговориИзбриши
  3. raj za moje oči,ja obožavam čokoladu,kad sam ljuta,podiže raspoloženje ): ): ):

    ОдговориИзбриши